2019. április 27-én tartjuk a MEF éves Közgyűlését, ahol az Egyesület tagjai a megújításra váró mandátumokról is szavazni fognak.
Az Egyesületünk Elnökségének mandátuma 2 évre szól. Legutóbb 2017-ben volt tisztújítás, így most esedékes a következő.
Milyen tisztségek tölthetőek be a MEF Elnökségében?
- elnök – az Egyesület törvényes képviselője. Feladata az Elnökség tevékenységének koordinálása. Elsődleges kapcsolattartó az OGAE felé, a nemzetközi szervezet Elnöki Találkozóin (mely az Eurovízió döntője előtti pénteken szokott lenni, a rendező városban) szavazatával képviseli a magyar érdekeket – esetleg meghatalmaz mást, hogy járjon el így.
- alelnök – feladata az elnök szükség szerinti helyettesítése, tehermentesítése a napi szintű ad hoc feladatokban.
- titkár – feladata az Egyesület és az Elnökség szabályzatok és jogszabályok szerinti működésének felügyelete, továbbá a szükséges adminisztráció (jegyzőkönyvek vezetése, határozatok elkészítése)
- gazdasági elnökhelyettes – feladata az Egyesület vagyonának kezelése, könyvelés vezetése (vagy annak delegálása)
- rendezvényekért felelős elnökhelyettes – feladata az Egyesület rendezvényeinek logisztikai teendőinek megoldása (pl. helyszínkeresés, programok koordinálása – együttműködésben az Elnökség többi tagjával)
- informatikai elnökhelyettes – feladata az Egyesület online felületeinek (honlap, email fiókok, social media) adminisztrálása, menedzselése
Jelentkezési feltételek
Betöltött 18. életév.
Semmi egyéb. A jelentkezésnek nem feltétele, hogy az illető a MEF tagja legyen, de értelemszerűen előny. Ahogy az sem kikötés, hogy az illető budapesti legyen, hiszen a kommunikáció online is megoldható.
A megválasztott tisztségviselőknek 2 éves megbízatást kell vállalniuk.
A jelentkezés módja
Egy legfeljebb A4 oldal terjedelmű bemutatkozó levélben, április 21. éjfélig megküldve a palyazat@magyarescfanklub.hu címre. Az emailnek tartalmaznia kell, hogy melyik tisztség(ek)re jelentkezik a pályázó, illetve egy nyilatkozatot arról, hogy a pályázat a MEF honlapján közzé tehető-e. Célszerű leírni továbbá a jelentkezés mögötti motivációt.
A Közgyűlés napirendje:
1. Éves beszámoló – Vámos Tamás (elnök)
2. Pénzügyi beszámoló – Kassa Attila (gazdasági elnökhelyettes)
3. Programnaptár tervezet 2019-2020 időszakra – Vámos Tamás
4. Egyéb
4.1 Az Alapszabály racionalizálása – Vámos Tamás
5. Tisztújítás
A Közgyűlés helye és ideje: Zappa Bistro (1088 Budapest, Mikszáth Kálmán tér 2.), 2019. április 27. 14:30